سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری تهرنسر

باربری در تهرانسر


تهرانسر از محله های غرب تهران است که واقع در منطقه 21 شهرداری تهران است. راستین بار با سابقه بیش از ده سال در امر باربری در تهرانسر آماده ارئه خدمات به مشتریان گرامی است.محله تهرانسر شامل چهار بخش به شرح زیر میباشد:

  • تهرانسر شرقی
  • تهرانسر غربی
  • تهرانسر شمالی
  • تهرانسر مرکزی

 راستین بار کار خود را در بخش های مختلف گسترش داده و اکنون از بزرگترین و خوشنام ترین شرکتها در حوزه باربری در تهرانسر می باشد.



ضرورت وجود شرکت حمل و نقل بار در منطقه 21 شهر تهران


در این منطقه عملیات ساختمان سازی گسترده صورت میگیرد. از طرفی پتانسیل مهاجر پذیری منطقه مذکور بسیار زیاد است.ازین رو ضرورت وجود باربری ارزان در تهرانسر بیش از پیش احساس میشود.شرکت راستین بار این ضرورت را احساس کرده و خود را موظف دانسته خدمات باربری ارزان و ایمن در تمامی نقاط شهر تهران از جمله تهرانسر را به همشهریان عزیز ارائه دهد.



مناطق فعالیت شرکت راستین بار در تهرانسر


شرکت ما خدمات خود را در مناطق گوناگون منطقه 21 ارائه میدهد. ازجمله ارائه خدمات باربری در تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی،  تهرانسر مرکزی و  تهرانسر شمالی.


<\/h3>


حوزه فعالیت راستین بار


<\/h3>

شرکت راستین بار دارای انواع خودروهای ویژه حمل بار است. از جمله کامیون، خاور، نیسان بار، وانت بار و... .همچنین شرکت ما با دارا بودن گارگران مجرب، کارآزموده و خوش اخلاق آماده ارائه خدمات باربری در تهرانسر است. ما کار بسته بندی، جابه جایی، حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و شرکت شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام میدهیم.با راستین میتوانید با خیالی آسوده از مبدا تهرانسر یا به مقصد تهرانسر بار خود را به ما بسپارید.برای تجربه یک حدمات ارزان و مطمئن و سریع راستین بار در کل مناطق تهران با تماس بگیرد. 

باربری تهرانسر